פרסונטיקס ממשיכה לצמוח, פותחת מרכז פיתוח בנצרת

פרסונטיקס, חברת התכנה הישראלית המספקת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית עבור בנקים מובילים ברחבי העולם, הכריזה על פתיחת מרכז פיתוח חדש בנצרת.
מרכז הפיתוח החדש נועד לתמוך בצמיחתה המתמשכת והמהירה של פרסונטיקס. צוות הפיתוח של החברה הוכפל בשנתיים האחרונות על מנת לתמוך בקהל הלקוחות המתרחב, המונה יותר מ-30 בנקים ברחבי העולם, וכן בפתרונות החדשים שהחברה מביאה לשוק, כולל פתרונות עבור בנקאות עסקית ומנהלי לקוחות אשר הושקו לאחרונה.
“פתיחת מרכז הפיתוח בנצרת תאפשר לנו לתת מענה לביקוש הגובר בעולם לפתרונות Self-Driving Finance™” אמר דוד סוסנה, מייסד והמנכ”ל של פרסונטיקס. “אנחנו מוסיפים לקוחות חדשים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה בקצב מהיר, ומגייסים משאבים נוספים בכל העולם – ניו יורק, לונדון, פריס, סינגפור וישראל – כדי לתמוך בצמיחה זו.”
בעוד שמחסור במתכנתים מיומנים הוא תופעה עולמית, הגדלת הגיוון של מאגר משאבי האנוש היא גורם חיוני לצמיחתן העתידית של חברות טכנולוגיה מתקדמת. “הקמת המרכז בנצרת מקנה לנו גישה לאנשי מקצוע מיומנים ומגבירה את יכולות הפיתוח שלנו תוך שמירה על קרבה גיאוגרפית. להיות באותו אזור זמן ובמרחק של פחות משעתיים נסיעה מהווה יתרון גדול המקל על שיתוף פעולה הדוק בין הצוותים שלנו בתל אביב ובנצרת,” אמר ישי שוורד, סמנכ”ל המו”פ של פרסונטיקס.
בראש המרכז בנצרת עומד פאוזי שקור, מנהל תוכנה עם יותר מ-20 שנות ניסיון. “זה מעודד לראות חברת סטארט-אפ מתפתחת כמו פרסונטיקס מקימה משרד בנצרת ויוצרת הזדמנויות חדשות למגוון רחב של אנשים אשר הינם בעלי כישורים מתאימים אך בכל זאת נשארו עד עכשיו מחוץ לזירת הסטארט-אפ הישראלית,” אמר שקור. “אנחנו גאים להיות בין חברות הסטארט-אפ הראשונות שביססו את נוכחותן באזור ומצפים להמשיך להגדיל את הצוות  המקומי .”
בפתיחת משרד נצרת הסתייעה פרסונטיקס בארגון צופן, אשר פועל למען שילוב עובדים ערביים מיומנים בתעשיית ההיי-טק הישראלית והבאת חברות היי-טק לאיזורי אוכלוסיה ערבית. מאז הקמת צופן, המספר של חברות ההיי-טק הפועלות בנצרת זינק מאחת לארבעים. ” המהפכה שהתחוללה פה היא משמעותית. לפני עשר שנים הועסקו בעיר רק כ-30 מהנדסים. כיום יש פה יותר מ-1,300, רבע מתוכם נשים,” אמר מנכ”ל צופן סאמי סעדי. “העיר מציעה היום סביבת היי-טק תוססת שמושכת מעסיקים מכל רחבי הארץ.”אירוע בנצרת: יום שני 22 ביולי – Personetics and the Future of Finance
פרסונטיקס תארח את המפגש הבא של MobileMonday Nazareth, יום שני 22 ביולי 18:30 – 20:30. ההשתתפות ללא תשלום. פרטים והרשמה ב- https://www.eventbrite.com/e/personetics-the-future-of-finance-tickets-65102985783.אודות פרסונטיקס
פרסונטיקס היא ספקית מובילה של פתרונות מבוססי בינה מלאכותית המאפשרים לבנקים לסייע ללקוחות בניהול ענייני הכספים שלהם באופן אישי, מקוון, ובזמן אמת. פתרונות Self-Driving Finance™ של פרסונטיקס משמשים את המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם לסייע ללקוחות על-ידי הספקת תובנות והמלצות אישיות, אוטומציה של החלטות כספיות ופישוט של ניהול כספי יום-יומי.
החברה מובלת על-ידי קבוצת יזמים בעלי ניסיון מוכח בתחום הפינטק. עם משרדים בניו יורק, לונדון, פריס, סינגפור ותל אביב, פרסונטיקס משרתת יותר מ-60 מיליון לקוחות בנקים ברחבי העולם, כולל 6 מתוך 12 הבנקים הגדולים בצפון אמריקה ואירופה ובנקים מובילים אחרים בכל העולם.